Ontdek De Magie Van Samen Zijn van Disney België voor Make-A-Wish

Ontdek De Magie Van Samen Zijn van Disney België voor Make-A-Wish

Als onderdeel van de feestelijke campagne ‘De Magie Van Samen Zijn’, lanceert Disney een hartverwarmende kerstreclame ter ondersteuning van Make-A-Wish® Disney kondigt vandaag de lancering aan van zijn nieuwe kerstadvertentie, een korte animatiefilm van drie minuten die een ontroerend verhaal vertelt over een grootmoeder, haar kleindochter en de familietradities die hen door de jaren heen met elkaar verbinden.

 

  •  De ontroerende kortfilm vertelt het verhaal van een grootmoeder en haar kleindochter en viert de feestelijke familietradities en gezamelijke ervaringen die generaties verbinden.
  • De vintage-geïnspireerde Mickey Mouse-knuffel uit de spot is verkrijgbaar bij C&A, Dreamland en bol.com en via ShopDisney.be. Een deel van de opbrengst van de verkoop gaat naar Make-A-Wish® *.
  • De Britse zangeres Griff brengt het originele ‘Love Is A Compass’- nummer uit dat te horen is in de kortfilm als een liefdadigheidssingle, elke download ondersteunt Make-A-Wish® **.
  • Families worden aangemoedigd om hun eigen feestelijke herinneringen te delen via Instagram, Facebook of Twitter met #LoveFromDisney, waarbij Disney een donatie schenkt aan Make-A-Wish® voor elk gedeeld bericht ***.
  • Kijkers kunnen Disney geïnspireerde ‘Easter Eggs’ vinden die in de spot te zien zijn.

Als onderdeel van Disney’s feestelijke retail campagne, ‘De Magie Van Samen Zijn’, viert de kortfilm de 40-jarige samenwerking met het goede doel voor kinderen, Make-A-Wish®. De spot gaat op maandag 9 november in première op digital en zal vanaf 6 december op tv te zien zijn. Daarnaast zal hij ook op Disney’s eigen kanalen te zien zijn in 26 landen in EMEA (Europe/Middle-East/Africa), en in Australië, Nieuw-Zeeland, Noord-Amerika en delen van Azië.

Het hartverwarmende verhaal is geïnspireerd op thema’s als tradities, familiale samenhorigheid en nostalgie en introduceert twee nieuwe personages – een grootmoeder, Lola en haar kleindochter – naast bekende vriend Mickey Mouse. Mickey neemt de vorm aan van de geliefde pluche die Lola van haar vader kreeg in 1940 toen ze een klein meisje was. In de loop der jaren is Mickey de kindertijd van de oude dame en de relatie die ze nu heeft met haar kleindochter gaan illustreren, wat resulteert in een gelukkige verrassing op kerstochtend.

Disney-fans kunnen de limited-edition vintage Mickey Mouse-knuffel uit de spot kopen bij C&A, Dreamland en bol.com en via ShopDisney.be ten voordele van Make-A-Wish-organisaties.

Het verhaal wordt begeleid door de emotionele stem van de Britse artieste en Ivor Novello Rising Star-genomineerde Griff (19), die ‘Love Is A Compass’ zingt dat geschreven werd door het songwriting-productieteam PARKWILD. Het nummer is vanaf 9 november ook te koop en te downloaden via digitale muziekproviders zoals Spotify, Apple Music en Amazon Music. Bij elke download voor 31 december 2020 gaat 100% van de opbrengst van de winkelprijs naar Make-A-Wish®. (Voorwaarden zijn van toepassing).

“Ik was verheugd om betrokken te zijn bij de kerstcampagne van Disney, ter ondersteuning van Make-A-Wish®”, zegt Griff, die ‘Love Is A Compass’ zingt. “De tekst van het nummer en het verhaal dat verteld wordt in de kortfilm zijn krachtig en belangrijk. De thema’s familie en dierbaren zijn zo belangrijk voor velen van ons – vooral deze kerst. “

Om het thema van feestelijke familietradities te vieren, moedigt Disney fans aan om hun eigen feestelijke herinneringen te delen met #LoveFromDisney op Facebook, Instagram of Twitter. Voor elke speciale herinnering die wordt gedeeld, doneert Disney $ 1 USD aan Make-A-Wish® (tot $ 100.000 USD). (Voorwaarden zijn van toepassing).

“Kerstmis is een tijd van geven en delen, en we zijn verheugd om deze feestelijke campagne te lanceren ter ondersteuning van onze langdurige liefdadigheidspartner Make-A-Wish®”, legt Tasia Filippatos, SVP van Disney EMEA uit. “Ons doel was om een ??universeel verhaal te vertellen dat inspiratie haalt uit de thema’s familie, liefde en tradities tijdens de feestdagen. We hopen dat Disney-fans genieten van deze kortfilm. ”

“Onze 40-jarige samenwerking met Disney heeft al geholpen bij het vervullen van zoveel wensen voor kinderen over de hele wereld en we zijn erg enthousiast om deel uit te maken van deze kerstcampagne”, zegt Luciano Manzo, President en CEO van Make-A-Wish® International. “De feestdagen zijn voor zoveel gezinnen een zinvolle tijd om speciale herinneringen te vieren, en het is geweldig om de kans te krijgen om nog meer levensveranderende wensen te vervullen met de steun van Disney. We hopen dat het publiek de korte animatiefilm omarmt en betrokken raakt. “

De kerstreclame is ontwikkeld en geproduceerd door het eigen creatieve team van Disney EMEA, onder leiding van Angela Affinita, directeur Brand Marketing en Creative, in samenwerking met Flux Animation Studios. ‘De Magie Van Samen Zijn’ gaat in première op 9 november, de single, de limited-edition vintage Mickey Mouse-knuffel en de campagne op social media worden tegelijkertijd gelanceerd.

Omdat Kerstmis een tijd is om te geven en te delen, zal er een reeks leuke producten beschikbaar zijn voor het hele gezin, zoals Star Wars’s The Child Animatronic-editie en Frozen’s Elsa & Nokk Swim and Walk. Een product lookbook kan hier worden bekeken: https://www.disneychristmaslookbook.com/uk/index.html

Word een deel van de MoviePulp-community. Registreer en laat een commentaar achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.