After recensie op Streamz PlusAfter * / After we Collided * / After we Fell *

Regie: Jenny Gage / Roger Kumble

Met Josephine Langford, Hero Fiennes Tiffin, Shane Paul McGhie,…

Speeltijd: 105′ & 105′ & 98′

Ga kijken als je hield van Fifty Shades Freed & Kissing Booth.

Het verhaal: Liefdesverhaal tussen Tessa Young & Hardin Scott.

Josephine Langford in After & After we Collided recensie op Streamz Plus

Ons verdict: Wie onze filmblog een beetje kent, weet dat we onze favoriete regisseurs, genres & films/series hebben, maar we ontwijken geen controverse en geven zowat alle content een kans. Zo ook After, de romantische hitfilm uit 2019 gebaseerd op fanfictie rond Harry Styles die ieder jaar zo’n 50.000 bezoekers trekt naar Belgische bioscopen in zijn openingsweek. Alleen daarvoor hebben we al respect, maar over de inhoud zijn we niet te spreken.

Hero Fiennes Tiffin in After & After we Collided recensie op Streamz Plus

Wil je eens een slechte film zien die bovendien niet fout aanvoelt? Dan hoort After en zijn vervolg After we Collided naast Domino tot dit rijtje. We zullen eerst beginnen met de hoofdcast van Josephine Langford & Hero Fiennes Tiffin die zonder meer van geen meter kunnen acteren. Samen zijn ze goed gecast om wat sensuele beelden te weeg te brengen, maar van het moment dat ze beide hun mond open trekken, komen de stuipen op ons lijf. Alsook is de verhaallijn letterlijk niets met de schrijvers die totaal geen romantiek kunnen brengen in woorden. Maar te zwijgen over hoe goedkoop de productie werd gemaakt om het onderste uit de kans te halen. Geloof ons als we zeggen dat zelfs Fifty Shades of Grey kwaliteitvoller is dan deze rommel. Tot slot snappen we niet hoe je deze troep tot meer dan 100 minuten kan maken, ik denk dat zelfs zogenaamde soft porn-films het nog niet zo lang kunnen trekken bij zijn doelpubliek.

Kortom, het is ons een mysterie dat After een trilogie wordt enkel omdat het gebaseerd is op fanfictie van Harry Styles. Is Generation Z dan zo weinig kritisch tegenover content?

James Bay - Us (After Movie Soundtrack - Edited Movie Version)