• Gangster Squad review

Met: Josh Brolin, Ryan Gosling, Emma Stone, Sean Penn, Giovanni Ribisi, Robert Patrick, Michael Pena, Anthony Mackie, Nick Nolte, Holt McCannaly, Sullivan Stapleton, Mireille Enos

Speelduur: 110′

Ga kijken als je houdt van rechttoe-rechtaan actiethrillers en de sfeer van The Untouchables, L.A. Confidential en Mulholland Falls.

Lees verder…

Meer over

• Nieuwe beelden uit wintertoppers Django Unchained, Zero Dark Thirty en Gangster Squad

Omdat ondergetekende zich vorige week in warmere oorden bevond, hadden jullie nog nieuwe trailers te goed van drie van de meest veelbelovende films van komende winter: Tarantino’s Django Unchained, Bin Laden-thriller Zero Dark Thirty, en Gangster Squad waarvan de release werd uitgesteld door de schietpartij tijdens The Dark Knight Rises prémière deze zomer. Geniet ervan!

Lees verder…

• Nieuwe trailer Gangster Squad

Dé film van het najaar? Gangster Squad is te bewonderen vanaf 26 september.

Meer over

• Gangster Squad trailer

Eén van de films waar ik persoonlijk dit jaar het meest naar uitkijk is de misdaadthriller, Gangster Squad, een meer dan veelbelovende mix van The Untouchables en L.A. Confidential. In Gangster Squad voeren een aantal flikken een nietsontziende strijd om de maffia -onder leiding van de beruchte Mickey Cohen- weg te krijgen uit ‘hun’ Los Angeles’. Regisseur Ruben Fleischer (Zombieland) verzamelde in ieder geval een ensemble cast waar menig filmhart sneller van zal kloppen. Onder meer Sean Penn, Josh Brolin, Ryan Gosling, Nick Nolte, Anthony Mackie, Robert Patrick en rijzende ster Emma Stone mogen zich uitleven in de naoorloogse onderwereld van L.A. Samen met The Dark Knight Rises, Prometheus, The Expendables 2 en The Raid vervolledigt Gangster Squad mijn top 5 van must-see films voor 2012. Uit in België op 7 november!

Lees verder…

Meer over