Mr. Robot S3 recensie op Telenet Play More [1ste indruk]

xxxMr. Robot S3 ****

Bedenker: Sam Esmail (Mr. Robot)

Met Rami Malek, Christian SlaterBobby Cannavale, Carly Chaikin, Portia Doubleday, Martin Wallstrom, Grace Gummer, Michael Cristofer, BD Wong, Stephanie Corneliussen,…

Speeltijd: 10 afleveringen / 1 uur per aflevering

Ga kijken als je hield van de vorige seizoenen van Mr. Robot en weer een beetje Fight Club.

Het verhaal: Elliot ontwaakt en realiseert wat hij gedaan heeft in opdracht voor Mr. Robot. Hij doet er alles aan om de 5/9-hack van fsociety te ontdoen en is daar zelf bereid voor om zich aan te sluiten bij E(vil) Corp.

Bobby Cannavale in Mr Robot S3

Ons verdict: Telenet Play More is sterk bezig met series zoals Twin Peaks, Game of Thrones & Big Little Lies aan te bieden in België en met de recente toevoeging van Mr. Robot zijn we bij MoviePulp.be hyped! Het 2de seizoen was zowat één van de beste series die we zagen van het najaar 2016 en het mag dan niet verwonderen dat we deze keer vanaf het eerste moment de USA Networks-serie opnieuw oppikken in plaats van te wachten op de DVD & Blu-Ray. Zeker gezien Vinyl-frontrunner Bobby Cannavale een gastrol krijgt in dit 3de seizoen. Exciting!

De hoofdcast uit Mr. Robot met Rami Malek, Christian Slater & ...

Na een 3de seizoen is het nog moeilijk om zichzelf te overtreffen, hoor ik je zeggen? Think again! De dualiteit tussen de rollen van Rami Malek & Christian Slater zit nog strakker in elkaar voor Mr. Robot S3 en de intimiteit van de vrienden wordt als nooit ervoor op de proef gesteld. Na de talloze cliffhangers in de vorige seizoenen is er verduidelijking nodig en dit 3de seizoen van Mr. Robot vult de gaten mooi op terwijl het vernuftig nieuwe creëert. Samen met termen zoals cryptocurrency, hacking, dieselgate & seksuele intimidatie is Mr. Robot nog steeds op het goede pad om zich te vertegenwoordigen in de onderwereld-gemeenschap der complotdenkers. Mr. Robot S3 komt rustig op gang, maar het valt nog even af te wachten hoe het verder zal lopen.

Kortom, Mr. Robot S3 mag dan misschien zijn voorgangers niet overtreffen, wij krijgen er niet genoeg van.

Mr. Robot S3 recensie op Telenet Play More
41star1star1star1stargray