Rambo Last Blood recensie op BNP Paribas Fortis Film DaysRambo: Last Blood ***

Regie: Adrian Grunberg (Narcos)

Met Sylvester Stallone, Paz Vega, Yvette Monreal, Adriana Barraza, Sergio Peris-Mencheta, Dimitri ‘Vegas’ Thivaios,….

Speeltijd: 89′

Ga kijken als je hield van Get the Gringo & het vorige John Rambo.

Lees verder Rambo Last Blood recensie op BNP Paribas Fortis Film Days

Lang leve Rambo-dag!

Scherp de dolken en haal die rode bandana uit de kast, MoviePulpers, want vandaag is het internationale RAMBO-dag! Dit initiatief komt er naar aanloop van de release van Rambo: Last Blood die op 25 september 2019 in de zalen te zien is. Toon je liefde voor John Rambo door je favoriete veteraan te eren via #RAMBODAY op social media. Bekijk het explosieve filmpje bovenaan, mocht je nog niet overtuigd zijn… En nu te toch bezig bent, neem even vlug deel aan onze wedstrijd

WEDSTRIJD: Win bioscooptickets voor Rambo Last Blood

Krijgen we net zoals Rocky een laatste keer Sylvester Stallone te zien als Rambo? Dat valt nog af te wachten, maar aan de titel (en de leeftijd van de man) mogen we ons verwachten aan een laatste keer alles of niks. MoviePulp.be, de enige echte filmblog van Vlaanderen voor de actiefilmliefhebber, geeft maar liefst 10 duotickets weg voor de nieuwe Rambo Last Blood! Ben je benieuwd hoe je kan winnen? Like onze Facebook-pagina, ga vlug naar beneden en beantwoord onze vragen!

Lees verder WEDSTRIJD: Win bioscooptickets voor Rambo Last Blood

Machtig nieuwe poster van Rambo: Last Blood

Rambo: Last Blood teaser trailer met Sylvester Stallone

Een bebloede Sylvester Stallone in Rambo V: Last Blood

Op het filmfestival van Cannes kreeg Sylvester Stallone een staande ovatie door de vele Europese fans die hij heeft. De man die inmiddels 73 jaar wordt en 4 bloedmooie dochters heeft, gaat zich toeleggen op produceren met Rocky die zijn handschoenen reeds heeft opgehangen (zelfs als trainer). Nu is het aan Rambo om zijn machinegeweer op het schap te plaatsen met Rambo: Last Blood. Sly trekt die filmproductie op zijn eentje met lichte ondersteuning door Spaanse schone Paz Vega (Acts of Vengeance, The OA, Kill the Messenger) & Louis Mandylor (The Quest) onder regie van Adrian Grunberg (Get the Gringo, Narcos). Er is zelfs een gastrol weggelegd voor Belgische DJ Dimitri Vegas. Wordt in België verwacht vanaf 27 september 2019, geniet van Rambo V: Last Blood teaser trailer met Sylvester Stallone uiteraard.

Lees verder Rambo: Last Blood teaser trailer met Sylvester Stallone

Release datum Rambo 5: Last Blood bekend

Op zijn 73ste trekt Sylvester Stallone nog finaal eens ten strijde als John Rambo. In Rambo 5: Last Blood is Rambo voor het eerst sinds de originele Rambo First Blood nog eens op Amerikaanse grondgebied. Nadat de dochter van een vriend wordt gekidnapt, neemt hij het in Amerikaans-Mexicaans grensgebied op tegen Mexicaanse drugskartels. Lijkt ons gevonden vreten voor John Rambo. De Amerikaanse release voor Rambo 5: Last Blood is gepland voor 20 september en de Nederlandse voor 19 september. Goed nieuws, want de Belgische prémière valt een weekje vroeger. Wij kijken ernaar uit!

Cannes 2013: Een verslag

Cannes-66-posterVan 15 mei tot en met 26 mei 2013 was het weer een overrompelende kakafonie van luxe, beroemdheden, starlets, feestjes – en uiteraard ook een heleboel films – op de fameuze Franse Croisette. Dit was uiteraard voor het prestigieuze filmfestival van Cannes, dat dit jaar al aan zijn 66ste editie toe was. Ondergetekende was zoals de voorgaande jaren wederom van de partij en maakte voor ons het volgende exclusieve verslag op.

Lees verder Cannes 2013: Een verslag

Sylvester Stallone keert (nogmaals) terug in Rambo 5

rambo

De kogel is door de kerk. Na het relatieve succes van John Rambo (+100,000.000$ box-office op een budget van 50,000.000$) komt er zeker een vijfde Rambo-film. De overjaarse krijger kickt deze keer op bloederige wijze ass in Zuid-Amerika waar hij een ontvoerd meisje moet redden uit de handen van een stel drugsbaronnen. Naast Sylvester Stallone (die tevens opnieuw plaatsneemt in de regiestoel) zou ook zijn Expendables-compaan Mickey Rourke een rol krijgen. Zeer benieuwd wat dit allemaal geeft wanneer Rambo V ergens in 2011 in de zalen verschijnt.

Lees verder Sylvester Stallone keert (nogmaals) terug in Rambo 5