DC's Titans recensie op Netflix BelgiëDC’s Titans S2 ***

Bedenkers: Akiva Goldsman (A Beautiful Mind, I, Robot & Cinderella Man), Geoff Johns (Aquaman) & Greg Berlanti (You)

Met Brenton Thwaites, Teagan Croft, Anna Diop, Minka Kelly, Alan Ritchson, Sherilyn Fenn, Conor Leslie, Iain Glen, Chelsea Zhang, Joshua Orpin, Drew Van Acker, …

Speeltijd: 13 afleveringen / 45 minuten per aflevering

Ga kijken als je hield van Arrow, Doom Patrol & het vorige Titans.

Het verhaal: We pikken de draad terug op na de spannende afsluiter van DC Titans S1. Is Raven in staat om Robin te redden?

DC's Titans S2 recensie op Netflix België

Ons verdict: In België mogen we van geluk spreken dat we maar enkele streamingdiensten hebben waar we zowat alles op kunnen zien. DC Universe is bvb. niet beschikbaar in België maar op Netflix wat weer goedkoper uit komt. Een mes snijdt echter langs beide kanten, want het is soms toch wel lang wachten op bepaalde series voor ze terecht komen op Netflix. Dit geschiedde ook zo voor DC’s Titans die nu eindelijk volledig beschikbaar is in België (niet zoals Doom Patrol op Telenet Play die aflevering per aflevering vrijgegeven wordt).

De hoofdcast van DC Universe's Titans S2, nu te streamen op Netflix België

Het 2de seizoen van Titans door DC Universe zit weer boordevol leuke goodies voor comic book-fans: Zo doen o.m. Deathstroke, Superboy, Cyborg, Batman, Aqualad, Ravager & Dick Grayson als Nightwing hun intrede. Bovendien blijft Titans een mooie balans houden tussen het slechte werk van The CW met Supergirl, The Flash, Legends of Tomorrow & konsoorten en het legendarische werk van Netflix met The Punisher & DareDevil uit The Defenders en het recente The Umbrella Academy. Mocht de editing nu nog een tikkeltje minder cliché zijn en het acteerwerk van de sidekicks van de goed gecaste Brenton Thwaites beter worden, zouden we echt tevreden zijn. Spijitg genoeg is dit niet het geval voor een productie die de allure heeft van een Netflix-show door het gewezen Marvel TV.

Kortom, DC’s Titans blijft guilty pleasure voor de DC Comics-fan in navolging van een nog genoeg onbestaande DC Extended Universe in de bioscopen. Voor de liefhebbers!