Hereditary recensie op Telenet Play MoreHereditary ****

Met Toni Collette, Gabriel Byrne, Alex Wolff, Ann Dowd.

Speeltijd: 127′

Ga kijken als je hield van Velvet Buzzsaw, The Conjuring & The House that Jack Built.

Lees verder Hereditary recensie op Telenet Play More

Wat te streamen vanaf maart 2019?

Wat te streamen vanaf maart 2019?

EINDELIJK! De krokusvakantie is aangebroken en met de huidige weersomstandigheden & -voorspellingen betekent maar één ding: Binge kijken. Internationale & lokale streamingdiensten hebben weer heel wat in petto voor ons zoals O.G., The Boy Who Harnessed the Wind & Suburra S2, maar we mogen in maart ook uitkijken naar The Widow & Hereditary. Laat die Baywatch remake op Netflix dus maar beter voor wat het is. AUB onze aanraders op stream vanaf maart 2019.

Lees verder Wat te streamen vanaf maart 2019?

Wie is King Paimon in Hereditary?

Wie is King Paimon uit Hereditary?

Opgelet, spoilers voor diegenen die nog niet naar het geweldige Hereditary zijn gaan zien, dus wees gewaarschuwd. In deze nieuw horrorfilm wordt er uitvoerig verwezen naar de hel en we gingen daarom voor jullie op zoek naar het mysterieus figuur King Paimon uit Hereditary. Wie is deze King Paimon en waarom is hij zo belangrijk voor het verhaal in Hereditary?

Lees verder Wie is King Paimon in Hereditary?

WEDSTRIJD: Win gratis bioscooptickets voor Hereditary

Als je denkt dat Blumhouse Productions met horrorfilms zoals Get Out, de nieuwste horror-revelatie is, dan kan het goed zijn dat je mis bent. Deze bevreemdende Hereditary smaakt naar meer zoals jullie reeds hier hebben kunnen lezen en jullie hebben de kans om bioscooptickets te winnen voor deze nu al controversiële horrorfilm. Kijk onderaan hoe je bioscooptickets kan winnen dankzij MoviePulp.be, de enige echte filmblog van Vlaanderen.

Lees verder WEDSTRIJD: Win gratis bioscooptickets voor Hereditary

Hereditary trailers

De cast uit Hereditary

Het is sinds The Conjuring geleden dat we nog zulke bevreemdende beelden zagen van een horrorfilm, maar met Hereditary wil regisseur Ari Aster een stevig debuut maken. Met namen zoals Toni Collette (Little Miss Sunshine, The Sixth Sense), Gabriel Byrne (The Man in the Iron Mask, Assault on Precinct 13, End of Days), Alex Wolff (Jumanji: Welcome to the Jungle, Patriots Day) & Ann Dowh (The Handmaid’s Tale, Side Effects) heeft Hereditary een cast waarvan de films meer gekend zijn dan de castleden wat heel wat potentieel heeft voor de carrières van deze mensen te lanceren in Europa. Hereditary speelt zich af nadat de vreemde grootmoeder van de familie Graham sterft en de dochter met kleinkinderen een vreselijke erfenis ontdekken van haar. Als Belgische release date staat voorlopig 13 juni 2018 en daarbij zal het in concurrentie gaan met een andere horrorfilm (Truth or Dare) & Ocean’s 8, dus we vermoeden dat deze release nog verlaat zal worden. Bekijk de bevreemdende Hereditary trailers onderaan op de enige echte filmblog van Vlaanderen, MoviePulp.be.

Lees verder Hereditary trailers